۱۳۹۱ دی ۲۶, سه‌شنبه

کشف مومیایی یک موجود فضایی احتمالی در پرو

روزنامه "دیلی میل" در شماره شنبه (۱۹ نوامبر/۲۸ آبان) از کشف یک مومیایی در پرو خبر داد که به گفته دانشمندان ممکن است متعلق به یک موجود فضایی باشد.
رناتو ریکولم داویلا، دانشمند پرویی علم انسا‌ن‌شناسی که این مومیایی را کشف کرده می‌گوید، طول بدن این مومیایی ۵۰ سانتی‌متر است و سر او مثلثی شکل و حفره‌های چشم بسیار بزرگ‌اند.
رناتو ریکولم داویلا همچنین می‌گوید، نرمه سر این مومیایی بسیار بارزتر از نرمه سر متعلق به کودکان است. همچنین این مومیایی دو دندان آسیای بزرگ دارد که مشابه آن را تنها بزرگسالان می‌توانند داشته باشند، بنابراین کودک بودن او منتفی است.
رناتو ریکولم داویلا که خود اسکلت این مومیایی را منطبق بر ویژگی‌های گرو‌ه‌های نژادی مختلف انسان نمی‌داند گفته است، سه دانشمند از کشورهای اسپانیا و روسیه برای تحقیق در این مورد به موزه انسان‌شناسی واقع در آنداهویایلیلاس در استان کوئیسپیکانکی پرو آمده‌اند.
به گفته او، این سه دانشمند که هفته گذشته برای بررسی این مومیایی وارد پرو شده‌اند با تأیید اینکه این مومیایی «به نوع بشر تعلق ندارد» گفته‌اند، به بررسی‌های خود ادامه خواهند داد.
در گزارش "دیلی میل" آمده که بقایای کره راست چشم به دانشمندان کمک خواهد کرد تا با بررسی "دی ان آ" تشخیص بدهند که آیا این جمجمه به انسان تعلق دارد یا خیر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر